• Image 01

    Олександр Герцен

    Чи не від того люди мордують дітей, а інколи й дорослих, що їх так важко виховувати, а шмагати так легко?
    Чи не помщаємося ми покаранням за нашу нездатність?
  • Image 01

    Анатолій Франц

    Мистецтво навчання є мистецтво пробуджувати в юних душах допитливість і потім задовольняти її
  • Image 01

    Анрі Барбюс

    Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.
  • Image 01

    Конфуцій

    Навчання без міркування – даремне, міркування без навчання – небезпечне
  • Image 01

    Фрідріх Адольф Дістервег

    Усюди цінність школи дорівнює цінності її вчителя
  • Image 01

    Костянтин Ушинський

    Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити
  • Image 01

    М. Монтень

    Найголовніше прищепити смак і любов до науки: інакше ми виховаємо просто віслюків, навантажених книжною премудрістю
  • Image 01

    Шалма Амонашвілі

    Даруй себе дітям! Будь терплячим в чеканні дива і будь готовим до зустрічі з ним в дитинстві!
  • Image 01

    Йоган Генріх Песталоцці

    Щоб змінити людей, їх потрібно любити. Вплив на них пропорційний любові до них
  • Image 01

    Олександр Фадєєв

    Майбутнє наших дітей, майбутнє народу – в руках учителя. В його золотому серці/blockquote>
  • Image 01

    Лев Миколайович Толстой

    Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він - досконалий учитель
  • Image 01

    Тарас Григорович Шевченко

    Учітеся, брати мої, думайте, читайте.
  • Image 01

    Микола Пирогов

    Усяка школа славна не числом, а славою своїх учнів.
  • Image 01

    Віссаріон Бєлінський

    Немає настільки поганої людини, яку б добре виховання не зробило кращою
  • Image 01

    В.Шаталов

    Ти можеш!» - повинен нагадувати вчитель учневі.
    «Він може!» - повинен нагадувати колектив.
    «Я можу!» - повинен повірити в себе учень.
  • Image 01

    Шалма Амонашвілі

    Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем
  • Image 01

    Лев Миколайович Толстой

    Дітей не відлякаєш суворістю, вони не переносять тільки брехні.
  • Image 01 О.Герцен
  • Image 01 А. Франц
  • Image 01 А.Барбюс
  • Image 01 Конфуцій
  • Image 01 Ф.Дістервег
  • Image 01 К.Ушинський
  • Image 01 Монтень
  • Image 01Ш.Амонашвілі
  • Image 01Й.Г.Песталоцці
  • Image 01О.Фадєєв
  • Image 01Л.Толстой
  • Image 01Т.Г.Шевченко
  • Image 01М.Пирогов
  • Image 01В.Бєлінський
  • Image 01В.Шаталов
  • Image 01Ш.Амонашвілі
  • Image 01Л.Толстой

Методична проблема школи

Формування та розвиток життєвої компетентності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій та сучасних методик в умовах школи культури здоров’я
Друк

Виховна робота

Автор: Микола Олександрович.

Пріорітетні напрямки роботи: 

  • системний підхід до управління виховним процесом школи, постійне оновлення його змісту, якісна реалізація Концепції громадянського виховання особистості; 
  • досягнення ефективності роботи педагогічного колективу щодо координації діагностико-профілактичної просвітницької роботи школи, сім'ї, громадськості, правоохоронних органів щодо попередження правопорушень, бездоглядності та інших негативних проявів; 
  • забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій, вивчення родоводу, залучення дітей до вивчення народних звичаїв, обрядів, виховання національної свідомості та самоосвіти. 

Мета виховної роботи: 

набуття учнями школи соціального досвіду, успадкування духовних надбань нашого народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування в учнів особистісних ознак громадян української держави; розвиток духовної, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури. 

Завдання виховної роботи: 

  • формування громадянина-патріота України, підготовленого до життя з високою національною свідомістю; 
  • виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини та з повагою ставиться до традицій і культури свого народу; 
  • створення умов для самореалізації особистості, її здібностей, суспільних та власних інтересів; 
  • виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я.

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Корисні посилання

  • Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
  • Університет менеджменту освіти
  • Комітет з питань науки та освіти
  • Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
  • Академія педагогічних наук України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Пробне тестування онлайн
  • Укпаїнознавча гра Соняшник
  • Онландія - безпечна веб-країна
  • maluk
  • pochemuchka
  • samouchka
  • umnichka
  • online-bezpeka-logo
  • allforchildren
  • kangooroo
  • SOM
  • ostriv
  • parta lo
  • MAN