Методична проблема школи

Формування та розвиток життєвої компетентності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій та сучасних методик в умовах школи культури здоров’я
Друк

Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей

Автор: Микола Олександрович.

  • Підхоплюй думки учнів і оцінюй їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість тощо.
  • Підкреслюй інтерес дітей до нового.
  • Заохочуй оперування предметами, матеріалами, ідеями. Дитина практично вирішує дослідницькі завдання.
  • Вчи дітей систематичній самооцінці кожної думки. Ніколи не відкидай її.
  • Виробляй у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок.
  • Не вимагай запам'ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього рішення, де є багатоваріативні способи.
  • Культивуй творчу атмосферу - учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає з визнанням, приймає їх, використовує.
  • Вчи дітей цінувати власні та чужі думки. Важливо фіксувати їх в блокноті.
  • Іноді ровесники ставляться до здібних дітей агресивно, це необхідно попередити. Найкращим засобом є пояснення здібному, що це характерно, і розвивати у нього терпимість і впевненість.
  • Пропонуй цікаві факти, випадки, технічні та наукові ідеї.
  • Розсіюй страх у талановитих дітей.
  • Стимулюй і підтримуй ініціативу учнів, самостійність. Підкидай проекти, які можуть захоплювати.
  • Створюй проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, прогнозування, уяви.
  • Створюй в школі періоди творчої активності, адже багатого геніальних рішень з'являється в такий момент.
  • Допомагай оволодівати технічними засобами для записів.
  • Розвивай критичне сприйняття дійсності.
  • Вчи доводити починання до логічного завершення.
  • Впливай особистим прикладом.
  • Під час занять чітко контролюй досягнуті результати та давай завдання підвищеної складності, створюй ситуації самоаналізу, самооцінки, самопізнання.
  • Залучай до роботи з розробки та впровадження власних творчих задумів та ініціатив, створюй ситуації вільного вибору і відповідальності за обране рішення.
  • Використовуй творчу діяльність вихованців при проведенні різних видів масових заходів, відкритих та семінарських занять, свят.
  • Під час опрацювання програмового матеріалу залучай до творчої пошукової роботи з використанням випереджувальних завдань, створюй розвиваючі ситуації.
  • Активно залучай до участі в районних, обласних, Всеукраїнських конкурсах, змаганнях, виставках.
  • Відзначай досягнення вихованців, підтримуй та стимулюй активність, ініціативу, пошук.
  • Пам'ятай, що учень "...це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити" (К.Д.Ушинський).

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Корисні посилання

  • Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
  • Університет менеджменту освіти
  • Комітет з питань науки та освіти
  • Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
  • Академія педагогічних наук України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Пробне тестування онлайн
  • Укпаїнознавча гра Соняшник
  • Онландія - безпечна веб-країна
  • maluk
  • pochemuchka
  • samouchka
  • umnichka
  • online-bezpeka-logo
  • allforchildren
  • kangooroo
  • SOM
  • ostriv
  • parta lo
  • MAN