Методична проблема, над якою працює освітній округ

Формування та розвиток життєвої компетентності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій та сучасних методик в умовах рівного доступу до якісної освіти та профілізації старшої школи
Друк

Звіт за 2013 - 2014 н.р.

Автор: Микола Олександрович.

Шкільне методичне об’єднання класоводів і класних керівників в 2013-2014 навчальному році працює над проблемою «Формування навиків здорового способу життя у сучасних дітей».

За І півріччя було  проведено два засідання згідно плану роботи.

На порядок денний першого засідання, яке було проведено 5 вересня, було винесено організаційні питання, які сприяли визначенню конкретних завдань, творчого підходу  до планування роботи класного керівника: опрацьовано план роботи школи та планування виховної роботи класоводів і класних керівників згідно нормативних документів,затверджено і обговорено план роботи шкільної методичної комісії  класних керівників на 2013-2014н.р, затверджено графік проведення відкритих виховних заходів,розглянуто два питання-«Складаємо соціальний паспорт класу» та «Вивчаємо сім’ю учня».

По питанню «Складаємо соціальний паспорт класу»виступила заступник директора з виховної роботи Журавльова М.І.,яка ознайомила присутніх із соціальним паспортом класу, який має єдину форму, у якій зазначено категорії дітей, які потребують максимальної уваги; із актом обстеження  матеріально-побутових умов проживання родини;із особовою карткою учня, який потребує посиленого психолого-педагогічного супроводу;з інфрормаційним листом учня, який потребує посиленого психолого- педагогічного супроводу за певний період.

По п’ятому питанню виступила класовод 2-Б класу Лавровська Л.Л.,яка ознайомила присутніх із соціально-демографічним портретом сім’ї,організацією і принципами сімейного виховання.

На даному засіданні було вирішено класному керівнику здійснювати первинне збирання інформації про родину шляхом спостереження, анкетування, відвідування і заповнювати запропоновану форму ( є у виступі);під час відбирання діагностичних методик  використовувати системний підхід, який дозволяє встановити взаємозв’язок оцінно результативного компонента з метою,завданнями, змістом, формами та способами організації роботи з батьками.

На порядок денний ІІ засідання, яке було проведено 13 грудня 2013 року,

було винесено три питання:

1.Виступ «Особливості організації безпечної поведінки школярів за комп’ютером» Доповідач Пігуль Т.М.-кл.кер.6-Б класу

2.Круглий стіл «Професійна компетентність класного керівника:час і виклики» (Доповідач   Синюченко Н.А –кл.кер.6-А кл.)

3.Виступ «Актуальні методи, прийоми,засоби виховання учнів» (Доповідач  Хоменко К.В.-кл.кер.9-А кл.)    

На цьому засіданні присутні були ознайомлені із правилами безпечної поведінки школярів за   комп’ютером. Зокрема були висвітлені такі головні питання:усунення небезпеки ураження електричним струмом; що є причиною сутулості;основні   комп’ютерні небезпеки та хвороби; синдром     комп’ютерного стресу;чим небезпечна інтернетоманія; чим корисний, а чим шкідливий інтернет;забезпечення безпеки в Інтернеті.

Синюченко Н.А. у своєму виступі наголосила, що виховна діяльність класного керівника має сприяти творчому спрямуванню особистості, розвитку творчих рис характеру, творчій самосвідомості, розвитку творчих якостей інтелекту, постійному зростанню потенціалу творчої діяльності, формуванню психічних якостей творчої особистості,її темпераменту.

За круглим столом  учасники засідання обговорили основні функції класного керівника- виховну, соціального захисту дитини, організаторську, дослідницько-діагностичну, прогностично-проектну, профілактичну, корекційну.

На даному засіданні було вирішено:

1.Під час  проведення годин спілкування  та на батьківських зборах обговорити питання щодо   особливостей організації безпечної поведінки школярів за комп’ютером.

2.Кожний класний керівник зобов’язаний  володіти  базовими виховними вміннями: проектувальними, організаційними, комунікативними, діагностичними, дослідницькими, активно співпрацювати з іншими педагогічними працівниками.

3.Шукати  і впроваджувати у роботу нові педагогічні технології,нові шляхи,спрямовані на постійне духовне зростання учнів, на утвердження духовних цінностей, серед яких найвищою цінністю є людина.    

На порядок  денний ІІІзасідання, яке було проведено 28 лютого 2014 року було винесено два питання:

1.Тайм-менеджмент у роботі вчителя

Доповідач-практичний психолог Мельникова Л.С.

2.Методичний вернісаж «Творчі звіти вчителів, що атестуються»

На даному засіданні було ухвалено:

1. Вчитель повинен  тісно взаємодіяти з усіма учасниками навчально-виховного процесу-дітьми, їхніми батьками та педагогами.Фахівець повинен проявляти ініціативу,приймати самостійні рішення, організовувати процес роботи.

2.Роботу класоводів і класних керівників  Счасливої Л.П.,Бачинської Л.Р., Сторожук Т.П., Пігуль Т.М.,Хоменко К.В. вважати задовільною.

На порядок денний ІУ засідання, яке було проведено 20 травня було винесено 4 питання:

1.Поговоримо про «Школу Життя»Шалви Амонашвілі.

2. Особливості психоемоційної сфери дитини з особливими потребами.

3.Я-особистість. Я і мій внутрішній світ. Розвиток моральності учнів.

4.Підбиття підсумків роботи  ШМК  у 2013-1014 н.р., оцінка діяльності, визначення шляхів роботи на наступний рік.

На цьому засіданні було ухвалено:

1.Внавчально-виховному процесі створити атмосферу максимальної доброзичливості.

2.Не вимагати від дитини з особливими потребами неможливого, тоиу що до певного рівня знань такі діти йдуть по-різному.

3.Скласти індивідуальні соціально-педагогічні та психологічні картки  на кожного учня, де будуть  розроблені параметри морально-психологічного, духовного та педагогічного рівня учня.

4.Опрацьовувати науково-методичні журнали, виховну роботу з класом на наступний рік планувати згідно нормативних документів.

Класоводи і класні керівники  нашої   школи    своїми  формами  і методами роботи  формують у своїх  вихованців   свідоме  ставлення  кожного  до  власного здоров’я   і  здоров’я   суспільства  в  цілому; прищеплюють  дітям  знання, уміння  і  навички, які  допоможуть їм  протягом  усього життя  зберігати  і  зміцнювати  своє  здоров’я, знайомлять  з  науковим  поглядом  на  проблеми  життя  і  довголіття, з  уявою  про  життя та  з  системами  здоров’я  видатних людей  світу.

Кожен  класний  керівник  чітко  визначає  мету  і завдання  відповідно  до  віку  дітей, рівня  розвитку класного колективу. Це  дає  змогу   визначити  конкретні  завдання, творчо  підійти  до  планування  заходів   щодо  формування  навиків  здорового способу  життя  у сучасних дітей.

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Корисні посилання

  • Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
  • Університет менеджменту освіти
  • Комітет з питань науки та освіти
  • Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
  • Академія педагогічних наук України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Пробне тестування онлайн
  • Укпаїнознавча гра Соняшник
  • Онландія - безпечна веб-країна
  • maluk
  • pochemuchka
  • samouchka
  • umnichka
  • online-bezpeka-logo
  • allforchildren
  • kangooroo
  • SOM
  • ostriv
  • parta lo
  • MAN