Методична проблема школи

Формування та розвиток життєвої компетентності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій та сучасних методик в умовах школи культури здоров’я
Друк

Схема короткого аналізу уроку

Автор: Микола Олександрович.

І. Мета аналізу.

1. Контроль за станом навчально-виховного процесу.

2. Інструктаж учителів.

3. Допомога в досягненні вищого рівня педагогічної майстер¬ності.

4. З'ясування причин успіхів та невдач учителя.

II. Типові помилки, які допускаються під час аналізу уроку:

1. Немає глибини аналізу, переказується зміст уроку, його позитив¬ні та негативні сторони, його «фотографія».

2. Аналіз має коментуючий, а не аналітичний характер (перераховуються методи, але не доводиться їх педагогічна виправданість).

3. Не визначається мета відвідування.

4. Аналіз уроку здійснюється без зв'язку з метою відвідування.

5. Висновки не відображають найбільш суттєвих моментів, що ви-значають результативність уроку (виконання виховних завдань, фор¬мування вмінь і навичок, приріст знань, умінь, навичок).

6. Пропозиції не випливають з висновків, зроблених на основі ана¬лізу уроку.

7. Не вказується, як реалізувати пропозиції, що конкретно зробити вчителю, щоб виправити помилки, недоліки.

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Корисні посилання

  • Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
  • Університет менеджменту освіти
  • Комітет з питань науки та освіти
  • Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
  • Академія педагогічних наук України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Пробне тестування онлайн
  • Укпаїнознавча гра Соняшник
  • Онландія - безпечна веб-країна
  • maluk
  • pochemuchka
  • samouchka
  • umnichka
  • online-bezpeka-logo
  • allforchildren
  • kangooroo
  • SOM
  • ostriv
  • parta lo
  • MAN