Методична проблема школи

Формування та розвиток життєвої компетентності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій та сучасних методик в умовах школи культури здоров’я
Друк

Схема повного аналізу уроку

Автор: Микола Олександрович.

І. Тип і структура уроку.

1. Тип, структура уроку, його місце серед уроків з теми.

2.  Мета уроку, дидактичні завдання окремих етапів.

3. Витрати часу.

II. Зміст та методика повторення матеріалу.

1. Повнота та глибина перевірки.

2. Методика повторення, диференціація завдань.

3. Кількість задіяних перевіркою учнів.

4. Об'єктивність та аргументація оцінки.

III. Вивчення нового матеріалу.

1. Відповідність вимогам програми.

2. Науковість, зв'язок із життям, систематичність, доступність, співвідношення в матеріалі головного та другорядного.

3. Відповідність матеріалу цілям та завданням уроку.

IV. Методи навчання.

1. Оснащеність уроку наочністю, дидактичними матеріалами.

2. Обґрунтованість застосовуваних методів.

3. Активізація пізнавальної діяльності.

4. Використання методів проблемного навчання.

5. Поєднання фронтальної, індивідуальної та групової форм ро¬боти.

6. Самостійна робота учнів.

7. Методика контролю та обліку знань.

V. Засвоєння нового.

1. Відбір матеріалу для формування вмінь і навичок.

2. Самостійна робота під час закріплення.

3. Зворотний зв'язок. Оцінювання відповідей.

VI. Завдання додому.

1. Обсяг, характер матеріалу, його доступність.

2. Наявність та характер інструктажу.

3. Наявність диференційованих завдань.

4. Місце домашнього завдання в структурі уроку.

VII. Характер діяльності вчителя.

1. Рівень педагогічних вимог до роботи учнів, розвитку їхнього мовлення, мислення.

2. Мова вчителя та загальний стиль його поведінки.

3. Організаторська, управлінська діяльність учителя. Робота з різ¬ними групами учнів.

4. Діяльність учителя як консультанта та координатора на¬вчання.

VIII. Характер діяльності учнів.

1. Самостійна робота. Робота в групах.

2. Диференціація та індивідуалізація.

3. Активність мислення.

4. Розвиток психічної сфери.

IX. Результати уроку.

1. Підбиття підсумків.

2. Виконання плану.

3. Рівень досягнення мети.

4. Якість знань, умінь і навичок, виявлених на уроці.

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Корисні посилання

  • Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
  • Університет менеджменту освіти
  • Комітет з питань науки та освіти
  • Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
  • Академія педагогічних наук України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Пробне тестування онлайн
  • Укпаїнознавча гра Соняшник
  • Онландія - безпечна веб-країна
  • maluk
  • pochemuchka
  • samouchka
  • umnichka
  • online-bezpeka-logo
  • allforchildren
  • kangooroo
  • SOM
  • ostriv
  • parta lo
  • MAN