Методична проблема школи

Формування та розвиток життєвої компетентності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій та сучасних методик в умовах школи культури здоров’я
Друк

Схема комплексного аналізу уроку

Автор: Микола Олександрович.

  1. Планування навчально-виховних цілей на основі програм та їх конкретизація за результатами консиліуму:
    • освітні завдання уроку;
    • виховні завдання;
    • завдання розвитку інтелекту, волі, емоцій, інтересів;
    • взаємозв'язок дидактичних і виховних цілей розвитку на різних етапах навчання.
  2. Оцінювання оптимізації змісту. Виділення головного, істотного. Виділення об'єкта міцного засвоєння. Повноцінність змісту уроку на різних етапах.
  3. Вибір та застосування різних джерел повідомлення учням но¬вих знань.
  4. Оптимальне поєднання різних методів навчання в ході уроку. Обґрунтованість вибору методів.
  5. Використання різних прийомів роботи.
  6. Виховання інтересу до навчання.
  7. Культура праці вчителя та учнів.
  8. Контроль за засвоєнням знань, набуттям умінь, навичок (форми контролю, відповідність оцінок рівню знань).
  9. Характер домашнього завдання, його диференційованість.
  10. Оцінювання самоаналізу та самоконтролю навчальної діяльності. 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Корисні посилання

  • Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
  • Університет менеджменту освіти
  • Комітет з питань науки та освіти
  • Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
  • Академія педагогічних наук України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Пробне тестування онлайн
  • Укпаїнознавча гра Соняшник
  • Онландія - безпечна веб-країна
  • maluk
  • pochemuchka
  • samouchka
  • umnichka
  • online-bezpeka-logo
  • allforchildren
  • kangooroo
  • SOM
  • ostriv
  • parta lo
  • MAN