Методична проблема школи

Формування та розвиток життєвої компетентності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій та сучасних методик в умовах школи культури здоров’я
Друк

Ми - люди, поки є природа!

Автор: Микола Олександрович.

(Тематична лінійка присвячена Дню довкілля)

Мета: Розширити знання дітей про екологічну кризу на Україні, сприяти формуванню в учнів етичних взаємовідносин людини з довкіллям, виховувати любов до природи, бережне ставлення до неї.

 

Ведуча 1.

Доброго дня, шановні друзі!

Радо всіх ми вас вітаєм!

Ведуча 2.

З днем довкілля та землі 

Ми вас поздоровляємо.

В.1.

Хочем, щоб планета

Завжди була чистою.

Хочемо, щоб вічно

Зеленою була.

В.2.

Природа! З дитячих років ми звикаємо до її чарівної краси.

Любимо бувати в лісі, в полі. Радіємо спілкуванню з природою.

В.1.

Людина – це частина природи. І саме природі ми зобов’язані

своїм  існуванням, своєю досконалістю.

Учень 1.

Біля дороги гілку нахилю,

Пахучу гілку ще з росою…

Он клен схиляє голову свою

Перед її чарівною красою.

В. 2.

Напевно, ми всі любимо природу. Милуємось її чарівною красою. Але, мабуть не всі задумуємося над тим, що природа – це наша домівка. І не все в ній гаразд.

В.1.

З 1992 року територія України оголошена зоною екологічної кризи..

В.2.

Повітря забруднене.Щодня люди дихають смогом, двоокисом сірки, випарами кислотних дощів та іншими кислотними газами. В Україні великий рівень забруднення повітря. Особливо це спостерігається в містах. Серед них – Харків, в якому запиленість перевищує гранично допустиму концентрацію у 7,5 рази.

В.1.

Вода теж брудна. Кожна десята річка світу – забруднена. А в океанах збирається щорічно близько 6,5 млн. тонн сміття.

В.2.

Ми втрачаємо дерева. Винищення лісів спричиняє ерозію грунту, утворення пустель і глобальне потепління.

В.1.

Внаслідок аварії на ЧАЕС в Україні забруднено 4 млн. га лісів, в тому числі 157 тис. га виведено із господарського обігу.

В.2.

Викидається багато відходів. По викидах свинцю перше місце займає Київ – 4,6 гранично допустимих концентрацій.

В.1.

Альтернативи немає: ми мусимо подолати екологічну кризу, інакше буде повна і остання катастрофа.

Учень 1.

В селах, де кружля  сірчастий газ,

Де феноли часто душать нас,

Де хорошу воду в бочці ждемо ми,

Щоб було нам в легкий час,

Дуже треба кожному із нас,

Природу берегти.

Учень 2.

Людино, схаменись! Може, досить?

Чи до душі нам річки каламуть?

Відкрито в очі правді подивись!

Останній шанс! Природа просить!

Учень 3.

Зупинимось  – останній шанс.

Огляніться – благаємо вас.

Все задумано мудро в природі:

Жити в усьому в мирі і згоді.

Учень 4.

Річка хай куди хоче тече.

Пташеняті підставим плече.

Як зрубаємо дерево, вмить,

Поспішаймо хоч два посадить.

В.1.

Як асфальт – то не через калину,

Джерельце хай не знає зупину.

Полюбимо природу палко.

Не топчіть ногами фіалку.

В.2.

Як розоремо світ оцей вщерть,

Вирок нам без війн – буде смерть.

Зупинимось – останній є шанс.

Це планета не тільки для нас.

Всі.

Люди, будьмо ж людьми!

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Корисні посилання

  • Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
  • Університет менеджменту освіти
  • Комітет з питань науки та освіти
  • Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
  • Академія педагогічних наук України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Пробне тестування онлайн
  • Укпаїнознавча гра Соняшник
  • Онландія - безпечна веб-країна
  • maluk
  • pochemuchka
  • samouchka
  • umnichka
  • online-bezpeka-logo
  • allforchildren
  • kangooroo
  • SOM
  • ostriv
  • parta lo
  • MAN