Методична проблема школи

Формування та розвиток життєвої компетентності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій та сучасних методик в умовах школи культури здоров’я
Друк

Земля наш дім – бережіть її!

Автор: Микола Олександрович.

Мета: розширити знання  про екологічну кризу на Україні, сприяти формуванню в учнів етичних взаємовідносин людини з довкіллям, виховувати любов до природи, бережне ставлення до неї.

Обладнання: виставка малюнків, плакатів, газет, книжкова викладка.

 

Хід заходу:

Ведуча 1.Доброго дня, шановні друзі!

Радо всіх ми вас вітаєм!

Ведуча 2.З днем довкілля та землі 

Ми вас поздоровляємо.

В.1.Хочем, щоб планета

Завжди була чистою.

Хочемо, щоб вічно

Зеленою була.

В.2.Природа! З дитячих років ми звикаємо до її чарівної краси.

Любимо бувати в лісі, в полі. Радіємо спілкуванню з природою.

В.1.Людина – це частина природи. І саме природі ми зобов’язані

своїм  існуванням, своєю досконалістю.

Учень 1.

Біля дороги гілку нахилю,

Пахучу гілку ще з росою…

Он клен схиляє голову свою

Перед її чарівною красою.

В. 2.Напевно, ми всі любимо природу. Милуємось її чарівною красою.

Але, мабуть не всі задумуємося над тим, що природа – це наша домівка. І не все в ній гаразд.

В.1.З 1992 року територія України оголошена зоною екологічної кризи..

В.2.Повітря забруднене. Щодня люди дихають смогом, двоокисом сірки, випарами кислотних дощів та іншими кислотними газами. В Україні великий рівень забруднення повітря. Особливо це спостерігається в містах. Серед них – Харків, в якому запиленість перевищує гранично допустиму концентрацію у 7,5 рази.

В.1.Вода теж брудна. Кожна десята річка світу – забруднена. А в океанах збирається щорічно близько 6,5 млн. тонн сміття.

В.2.Ми втрачаємо дерева. Винищення лісів спричиняє ерозію грунту, утворення пустель і глобальне потепління.

В.1.Внаслідок аварії на ЧАЕС в Україні забруднено 4 млн. га лісів, в тому числі 157 тис. га виведено із господарського обігу.

В.2.Викидається багато відходів. По викидах свинцю перше місце займає Київ – 4,6 гранично допустимих концентрацій.

В.1.Альтернативи немає: ми мусимо подолати екологічну кризу, інакше буде повна і остання катастрофа.

Учень 1.

В селах, де кружля  сірчастий газ,

Де феноли часто душать нас,

Де хорошу воду в бочці ждемо ми,

Щоб було нам в легкий час,

Дуже треба кожному із нас,

Природу берегти.

Учень 2.

Людино, схаменись! Може, досить?

Чи до душі нам річки каламуть?

Відкрито в очі правді подивись!

Останній шанс! Природа просить!

Учень 3.

Зупинимось  – останній шанс.

Огляніться – благаємо вас.

Все задумано мудро в природі:

Жити в усьому в мирі і згоді.

Учень 4.

Річка хай куди хоче тече.

Пташеняті підставим плече.

Як зрубаємо дерево, вмить,

Поспішаймо хоч два посадить.

В.1.

Як асфальт – то не через калину,

Джерельце хай не знає зупину.

Полюбимо природу палко.

Не топчіть ногами фіалку.

В.2.

Як розоремо світ оцей вщерть,

Вирок нам без війн – буде смерть.

Зупинимось – останній є шанс.

Це планета не тільки для нас.

Всі.

Люди, будьмо ж людьми!

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Корисні посилання

  • Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
  • Університет менеджменту освіти
  • Комітет з питань науки та освіти
  • Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
  • Академія педагогічних наук України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Пробне тестування онлайн
  • Укпаїнознавча гра Соняшник
  • Онландія - безпечна веб-країна
  • maluk
  • pochemuchka
  • samouchka
  • umnichka
  • online-bezpeka-logo
  • allforchildren
  • kangooroo
  • SOM
  • ostriv
  • parta lo
  • MAN