Проведення занять на базі Погребищенського ІРЦ
Відповідно до положення ІРЦ є установою, що утворюється з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на освіту шляхом проведеня комплексної оцінки, надання психолого-педагогічних та корекційно-ровиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікаційного супроводу.
При цьому необхідно зауважити, що корекційно-розвиткові заняття педагогічними працівниками ІРЦ проводяться тільки з дітьми, які не відвідують заклади освіти або не можуть отримати відповідні послуги у закладах.
Фахівці ІРЦ проводять корекційно-розвиткові заняття в межах свого педагогічного навантаження (18 годин - відповідно до п.40 положення про ІРЦ) на базі ІРЦ тільки за письмовим зверненням батьків дитини з особливими потребами.
Фахівці ІРЦ також можуть бути залучені до надання корекційно-розвиткових послуг на підставі цивільно-правового договору у вільний від основної роботи час в обсязі не більше ніж 240 годин на рік.
Відповідно до наказу МОН від 06.12.2010 р. №1205 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» зі змінами у школах, в яких навчання дітей з особливими освітніми потребами організоване у спеціальних класах, для здійснення освітнього процесу та проведення корекційно-розвиткових занять, що визначені робочим навчальним планом, вводяться посади вчителів-дефектологів (вчителя-логопеда, сурдопедагога, тифлопедагога, олігофренопедагога), інших спеціалістів з відповідною підготовкою.
У школах, в яких навчання дітей з особливими освітніми потребами організоване в інклюзивних класах, для проведення корекційно-розвиткових занять, що визначені індивідуальною програмою розвитку, можуть вводитись посади вчителів-дефектологів (вчителя-логопеда, сурдопедагога, тифлопедагога, олігофренопедагога) за наявності навантаження не менше ніж 9 навчальних годин на тиждень, виходячи з норми на ставку 18 навчальних годин на тиждень.
Для організації корекційно-розвиткових занять для цих дітей на базі ІРЦ заклад освіти направляє до центру письмовий лист-звернення, в якому зазначається ПІБ дитини (дітей) з особливими потребами та перелік фахівців, послуги яких з об’єктивних причин не можуть надаватися на базі закладу освіти (додаток 1).
При цьому батьки дитини з особливими освітніми потребами, що навчається в інклюзивній групі/класі, особисто подають заяву на проведення корекційно-розвиткових занять на базі ІРЦ (додаток 2).
Зразок листа-звернення та заяви батьків додаються.