Друк

English Week 2019

Автор: Микола Олександрович.

Мета. Створення умов для розкриття творчих здібностей учнів у позакласній роботі з іноземної мови , використання різноманітних форм роботи при вивченні іноземної мови на різних етапах навчання, підвищення мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів, розвиток інтересу учнів до вивчення іноземної мови, популяризація англійської мови.

Завдання. Систематизувати знання , активізувати їх на практиці, сприяти розвитку комунікативної компетенції.

Розвивати соціокультурну компетенцію, розширювати знання про англомовну культуру, її художні та естетичні цінності.

Тиждень англійської мови розпочався із святкової лінійки, на якій учні повідомили про місце та роль англійської мови у  сучасному світі, про значення вивчення англійської мови для кожного учня; про те, що англійська дуже важлива на лінійці підтвердив  Mr English та гості, які представили англомовні країни. Лінійку завершив флеш-моб  “Hello friends”. 

Мета завдань  для учнів молодшої школи - викликати інтерес до вивчення мови, розвивати мовленнєві здібності, удосконалювати фонетичні, лексичні та граматичні навички, уміння сприймати на слух та розуміти мовлення із відеоматеріалів.

Учні були зайняті відтворенням казки «Зникле печиво» за відеоресурсами,  відтворюючи лексичну та  інтонаційну наповнюваність відео.

Учні також із інтересом виконували міні-проекти «Пори року». 

Протягом тижня англійської мови був проведений квест "The smartest-the fastest", який відбувся між учнями 5-их класів. Учасники команд  " Crazy"(5-A) та " The best"(5-B) старанно виконували усі завдання на кожній станції. Але, як і в кожному конкурсі, були переможці та переможені. Обидві команди майже одночасно дібрались до останньої станції, та все ж перше місце здобула команда  "Crazy".

Творчі завдання з англійської мови – прислів’я-  використані для виховання та стимулювання учнівських пізнавальних інтересів, розвитку допитливості, зацікавленості англійською  мовою та її культурною спадщиною. Завдання  на відтворення прислів’їв також сприяли креативності та  позитивної мотивації до позакласної роботи.

Завдання методу проектів – працювати в групах, робити фото на задану тему,  вести пошук інформації, системазувати та презентувати її. Учні 8-Б класу показали свої творчі здібності у проекті «Моя школа».

Країнознавчі відеоматеріали сприяють розширенню учнівського кругозору, розвитку соціокультурної компетенції, навчанню мови та культури, сприяють мотивації у навчальній діяльності. 

Учні 9-11 класі мали змогу переглянути відеоматеріал Window on Britain, дізнатися багато ще невідомих фактів про Британію, Лондон та виконати тестові завдання за відео.

Заходи , проведені протягом тижня англійської мови, дали учням можливість розкрити власні інтелектуальні , мовленнєві та творчі здібності, проявити себе у різних ситуаціях , дізнатися та вивчити багато нового, що допомогло учням ще більше пізнавати світ англійської мови. 

Бажаємо всім успіхів у вивченні англійської мови!

Учитель англійської мови Пігуль Т.М.

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Корисні посилання

  • Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
  • Університет менеджменту освіти
  • Комітет з питань науки та освіти
  • Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
  • Академія педагогічних наук України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Пробне тестування онлайн
  • Укпаїнознавча гра Соняшник
  • Онландія - безпечна веб-країна
  • maluk
  • pochemuchka
  • samouchka
  • umnichka
  • online-bezpeka-logo
  • allforchildren
  • kangooroo
  • SOM
  • ostriv
  • parta lo
  • MAN